Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Прафілактыка СOVID-19

Навучанне з ІКТ

А школе

Поўная назва ўстановы

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Сярэдняя школа №105 г. Мінска"

Структура ўстановы

У 2020/2021 навучальным годзе ва ўстанове адукацыі навучаецца 775 навучэнец (31 класаў): на I ступені - 451 вучань, на ІІ ступені - 270 навучэнцаў, на ІІІ ступені - 54 вучняў.

Навучальны працэс ва ўстанове адукацыі забяспечваюць 60 педагогі:

  • вышэйшая катэгорыя-11
  • першая катэгорыя-22
  • другая катэгорыя-8
  • без катэгорыі-19.

Рэжым працы ўстановы

Панядзелак-пятніца 08.00-21.00

Субота 09.00-21.00

Задачы і функцыі школы

Адукацыйная мэта: стварэнне неабходных умоў (навукова-метадычных, арганізацыйных, кадравых, інфармацыйных) для ўдасканалення адукацыйнай прасторы школы, якая забяспечвае развіццё суб'ектаў адукацыйнага працэсу ў сучасных умовах.

Стратэгічная задача: удасканаленне адукацыйнага працэсу і забеспячэнне стабільных вынікаў вучэбнай дзейнасці.

Тактычныя задачы:

1.1. павышэнне якасці адукацыі на аснове развіцця асноўнага і дадатковага адукацыі з улікам задавальнення запытаў ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу;

1.2. стварэнне ў установе адаптыўна развіццёвай асяроддзя для дзяцей з асаблівымі патрэбамі, ўключэнне бацькоў у адукацыйны працэс і павелічэнне ступені іх уплыву на сацыяльную адаптацыю;

1.3. стварэнне ўмоў для рэалізацыі асабістых творчых здольнасцяў навучэнцаў у працэсе даследчай і пошукавай дзейнасці за кошт прафесійнага росту педагогаў, актывізацыя іх творчага патэнцыялу, павышэння эфектыўнасці вучэбных і факультатыўных заняткаў;

1.4. удасканаленне механізмаў педагагічнага суправаджэння алімпіяднай падрыхтоўкі, развіццё інтэлектуальных здольнасцяў высокаматываваных навучэнцаў праз уключэнне да ўдзелу ў конкурсах, алімпіядах, канферэнцыях.

1.5. ўмацаванне матэрыяльна-тэхнічнай і вучэбна-метадычнай базы школы для стварэння адпаведных сучаснасці умоў па навучанні і выхаванню навучэнцаў, ахове іх здароўя

Кантактная інфармацыя

Тэлефоны "гарачых ліній", тэлефоны даверу і даведачных службаў

аб прапускным рэжыме больш падрабязна"

У адпаведнасці з абзацам сёмым падпункта 382.1 пункта 382 Палажэння аб ліцэнзаванні асобных відаў дзейнасці, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 7 верасня 2010 г. № 450, УОСА павінны мець і выконваць лакальныя прававыя акты, якія рэгулююць парадак ажыццяўлення ахоўнай дзейнасці.

Прапускны рэжым-парадак, які забяспечваецца сукупнасцю мерапрыемстваў і правілаў, якія выключаюць магчымасць бескантрольнага ўваходу (выхаду) асоб, ўезду (выезду) транспартных сродкаў, вынасу (вынасу), ўвозу (вывазу) маёмасці на ахоўныя аб'екты (з ахоўных аб'ектаў), які ўсталёўваецца ў мэтах абароны ахоўных аб'ектаў ад супрацьпраўных замахаў. Внутриобъектовый рэжым-парадак, які забяспечваецца сукупнасцю мерапрыемстваў і правілаў, што выконваюцца асобамі, якія знаходзяцца на ахоўных аб'ектах, у адпаведнасці з патрабаваннямі ўнутранага працоўнага распарадку і пажарнай бяспекі.

Унутрыаб'ектны рэжым ва ўстанове адукацыі павінен прадугледжваць: устанаўленне работнікам школы рэжыму працоўнага часу, вызначанага правіламі ўнутранага працоўнага распарадку або графікам работ (зменнасці); устанаўленне парадку руху транспарту на тэрыторыі школы і доступу ў будынак установы адукацыі работнікаў, навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў, іншых наведвальнікаў; вызначэнне і абсталяванне спецыяльных месцаў для складавання матэрыяльных каштоўнасцяў, а таксама захоўвання асабістых рэчаў работнікаў, навучэнцаў; вызначэнне пераліку прадметаў і рэчываў, забароненых да захоўвання і выкарыстання навучэнцамі ў перыяд знаходжання ў школе згодна з дадаткам; парадак выхаду работнікаў і навучэнцаў падчас працы школы;агароджу, асвятленне і абазначэнне месцаў, небяспечных для здароўя і жыцця людзей.

Адказнасць за арганізацыю прапускнога рэжыму ўскладаецца на кіраўніка ўстановы адукацыі або яго намесніка. Інструкцыя аб прапускным рэжыме ва ўстанове адукацыі зацвярджаецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі. Праход работнікаў, навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў, іншых наведвальнікаў у будынак школы і назад вырабляецца праз пасаду дзяжурнага (вартаўніка, вахцёра).

Доступ у будынак школы работнікаў, навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў, іншых наведвальнікаў пачынаецца за 30 хвілін да пачатку працы ўстановы адукацыі і заканчваецца праз 30 хвілін пасля заканчэння працы.

Доступ у будынак школы законных прадстаўнікоў навучэнцаў ажыццяўляецца пры ўмове папярэдняй дамоўленасці з класным кіраўніком, настаўнікам або кіраўніком аб'яднання па інтарэсах. Педагог абавязаны апавясціць аб часе і месцы сустрэчы дзяжурнага вахцёра і адміністратара. Законны прадстаўнік абавязаны пры наведванні школы прадаставіць вахцёру дакумент, які сведчыць асобу для запісу ў часопісе наведвальнікаў. У мэтах арганізацыі бяспечнага знаходжання навучэнцаў у школе, а таксама для прафілактыкі распаўсюджвання віруснай інфекцыі законным прадстаўнікам навучэнцаў забаронена наведванне гардэробаў, навучальных кабінетаў, спартыўных залаў і іншых школьных памяшканняў.

Доступ работнікаў у будынак школы ў непрацоўны час ажыццяўляецца з дазволу кіраўніка на падставе дакладной запіскі намесніка кіраўніка. Спіс асоб з ліку работнікаў установы адукацыі, якім дазволены доступ у школу ў непрацоўны час, даводзіцца да ведама вартаўнікоў (вахцёраў), якія ажыццяўляюць прапускны рэжым. Кругласутачны доступ у будынак школы дазваляецца: кіраўніку ўстановы адукацыі; намесніку кіраўніка па гаспадарчай працы; персаналу абслуговых арганізацый пры ўзнікненні аварыйных сітуацый, а таксама асобам, якія ажыццяўляюць дзяжурства (вартаўнікам, вахцёрам).

Доступ у будынак установы адукацыі службовых асоб абслуговых арганізацый, іншых наведвальнікаў ажыццяўляецца пры прад'яўленні дакумента, які сведчыць асобу, рэгістрацыі дадзеных наведвальніка вартаўніком (вахцёрам) у часопісе рэгістрацыі наведвальнікаў з указаннем мэты наведвання. Праезд службовага аўтатранспарту (вывазу цвёрдых бытавых адходаў, дастаўкі прадуктаў, іншае) ажыццяўляецца згодна з графікам.

Службовы аўтатранспарт па дастаўцы абсталявання і матэрыялаў прапускаецца на тэрыторыю школы пасля прад'яўлення таварна транспартнай накладной і (або) пуцявога ліста.

Асабісты аўтатранспарт на тэрыторыю ўстановы адукацыі не прапускаецца.

Пры стыхійных бедствах, пажарах і іншых надзвычайных сітуацыях, а таксама пры раптоўным узнікненні станаў, якія патрабуюць экстранага або неадкладнага медыцынскага ўмяшання, спецыяльны транспарт прапускаецца на тэрыторыю школы бесперашкодна.

Прапускны рэжым у будынак установы адукацыі пры надзвычайных сітуацыях абмяжоўваецца для ўсіх асоб, акрамя задзейнічаных у ліквідацыі надзвычайнай сітуацыі.

Пасля ліквідацыі надзвычайнай сітуацыі арганізацыя прапускнога рэжыму аднаўляецца.

Дадатак да інструкцыі

аб арганізацыі прапускнога рэжыму ў дзяржаўнай установе адукацыі " СЯРЭДНЯЯ школа № 105 г. Мінска»

ПЕРАЛІК

прадметаў і рэчываў, забароненых да захоўвання і выкарыстання

навучэнцамі ў перыяд знаходжання ў школе

1. Алкагольныя, слабаалкагольныя напоі ці піва, Тытунёвыя вырабы, электронныя сістэмы курэння, вадкасці для электронных сістэм курэння, сістэм для спажывання тытуню.

2. Агнястрэльную зброю любога віду, газавае зброю, боепрыпасы любога віду або выбуховыя рэчывы (альбо іх імітатары або муляжы).

3. Запалкі, запальніцы, лёгкія на загаранне рэчывы.

4. Аэразольныя балончыкі з рэчывамі раздражняльнага дзеянні.

5. Халодную зброю, колючыя, якія сякуць, рэжучыя прадметы (альбо іх імітатары або муляжы).

6. Хімічныя і атрутныя рэчывы.

7. Наркатычныя сродкі, псіхатропныя рэчывы, іх прэкурсоры і аналагі, таксічныя або іншыя адурманьваючыя рэчывы.

8. Прыналежнасці для азартных гульняў.

8. Принадлежности для азартных игр.

Наш герб і гімн


Ад прадзедаў спакон вякоў нам засталася спадчына;
Памiж сваiх i чужакоў яна нам ласкай матчынай.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I лесу шэлест верасны, i ў полi дуб апалены.

Аб ёй мне будзiць успамiн на лiпе бусел клёкатам
I той стары амшалы тын, што лёг ля вёсак покатам.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I шэлест лесу верасны, i ў полi дуб апалены.

I тое нуднае ягнят бляянне-зоў на пасьбiшчы,
I крык варонiных грамад на могiлкавым кладбiшчы.
Жыве з ёй дум маiх сям'я
I снiць з ёй сны нязводныя...
Завецца ж спадчына мая ўсяго старонкай роднаю.

 

Наша гісторыя і традыцыі

1 верасня 1966 года адбылося адкрыццё дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа №105 г. Мінска".

У верасні 1970 года ў двары ўстановы адукацыі быў усталяваны помнік у гонар гераіні Вялікай Айчыннай Вайны, разведчыцы Тамары Галабурды.

Увесну 1985 года ў гонар 40-годдзя Перамогі ў ВАВ была закладзена бярозавая алея памяці на тэрыторыі ўстановы адукацыі.

10 гадоў таму школа ўключана як аб'ект мадэрнізацыі па цяпло энергазберажэнню фундаваная Сусветным банкам. Праведзена замена вокнаў. Школу стала абслугоўваць асобная аўтаномная кацельня.

1 верасня 2019 г. нашай школе споўнілася 53 гады. За час існавання школы змянілася некалькі дырэктараў: Каўфман Сямён Міронавіч, Маёраў Анатоль Васільевіч, Сытик Валянціна Фёдараўна, Шэўчык Людміла Барысаўна. Кожны з іх пакінуў у школе свой добры след.

Традыцыі нашай школы:

1. Сустрэча выпускнікоў першая субота лютага.

2. Правядзенне мерапрыемстваў прымеркаваных да дня нараджэння Т.Галабурды.

3. Святкаванне дня настаўніка з запрашэннем ветэранаў педагагічнай працы.

4. Акцыя "Нашы дзеці" з 26 снежня па 07 студзеня. У рамках акцыі праводзіцца наведванне школ-інтэрнатаў, віншаванні дзяцей інвалідаў, дзяцей са шматдзетных сем'яў, дзяцей-сірот.

5. Акцыя "наш клопат-ветэранам" праводзіцца з 02 мая па 09 мая. У рамках акцыі праходзіць наведванне сем'яў ветэранаў, аказанне ім сацыяльных паслуг, віншаванні і запрашэнне на святочныя канцэрты.

Кіраўніцтва ўстановы адукацыі " Сярэдняя школа №105 г. Мінска»:

  • 1966 -1981 Каўфман Сямён Мірановіч
  • 1981-1989 Маёраў Анатоль Васільевіч
  • 1989-2004 Сытнік Валянціна Фёдараўна
  • 2004-2019 Шаўчык Людміла Барысаўна
  • 01.08.2019 па цяперашні час Саковіч Валянціна Антонаўна

Нашы асаблівасці

У 2019/2020 навучальным годзе ва ўстанове адукацыі навучаецца 775 навучэнца (31 класа: на I ступені- 451 навучэнец, на ІІ ступені- 270 навучэнцаў, на ІІІ ступені- 54 вучняў (10" А" клас).

Навучальны працэс ва ўстанове адукацыі забяспечваюць 60 педагогаў:

  • вышэйшая катэгорыя-11
  • першая катэгорыя-22
  • другая катэгорыя-8
  • без катэгорыі-19.